Menu Sluiten

Diensten Ergonomie

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over diensten ergonomie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Diensten Ergonomie

Meubilair | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Diensten ergonomie

over ons werken bij mediwetwerken bij corona info nl nl fr zoeken medisch toezicht risicobeheer opleidingen contact jobs my mediwet in de kijker onderzoekscentra klant worden nieuws veelgestelde vragen links corona info over ons toggle navigation jobs commercieel vertegenwoordiger bb gent als externe dienst voor preventie en bescherming op het werk is mediwet dagelijks bezig met het verhogen van het welzijn bij haar klanten en hun werknemers diensten ergonomie is gewoon uw perfecte keuze Hiervoor is mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde veiligheid ergonomie arbeidshygieumlne en psychosociale aspecten. Met een goede worklife balans een informele sfeer en aandacht voor het individu proberen wij het ver.

home producten en diensten over ons missie tijdslijn optimattuin duurzaamheid nieuwsarchief info realisatie van uw product techniek en ergonomie goederenflow verlofkalender aankoopvoorwaarden verkoopvoorwaarden procedure werken met derden managementsystemen iso iso iso kwaliteitsbeleid contact contact offerte aanvragen verlofkalender openingsuren bevraging emaildisclaimer vacatures home producten en diensten over ons missie tijdslijn optimattuin duurzaamheid nieuwsarchief info realisatie van uw product techniek en ergonomie goederenflow verlofkalender aankoopvoorwaarden verkoopvoorwaarden procedure werken met derden managementsystemen iso iso iso kwaliteitsbeleid contact contact offerte aanvragen verlofkalender openingsuren bevraging emaildisclaimer vacatures onze troef wij zoeken een oplossing op maat van onze klant producten en diensten onze diensten en producten. Gemakkelijk te filteren met de bovenstaande knoppen De verkoopprijs van diensten ergonomie Show all assemblage elektromontage groendienst houtbewerking metaalbewerking poederlakken poetsdienst scandienst schilderdienst te.

Het laatste nieuws over Diensten ergonomie

buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties aanpak hoe wij uw kantoorbeleving optimaliseren heldere communicatie n contactpersoon die al uw vragen snel kan beantwoorden pragmatische en transparante aanpak met langetermijndenken streven naar een verbeterde werkbeleving en welzijn van werknemers optimaal aanpakken van ergonomie esthetiek dynamische space planning en akoestiek enthousiaste leverancier met een uitzonderlijke klantgerichtheid en hoogwaardige dienst naverkoop flexibele voorstellen die samen kunnen gesimuleerd worden breed assortiment aan producten met een uitstekende prijskwaliteitsverhouding een partner die meedenkt rond de indeling van ruim.