Menu Sluiten

Op Weg Naar Het Perfecte Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over op weg naar het perfecte kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Op Weg Naar Het Perfecte Kantoor

Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Meubilair | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Op weg naar het perfecte kantoor

aanbod blog faq over contact vacature back op het werk op events start to gingerwald back tastier than words het verhaal de weg van de juicekes de smaken de start aanbod op het werk op events start to gingerwald blogfaq over tastier than words het verhaal de weg van de juicekes de smaken de start contactvacature juice for people that dont do juice op events op jouw event wil jij een eyecatcher op jouw beursstand jouw lentedrink een bedrijfsdag een communiefeest we juice it up geef klanten partners familie of werknemers een originele en gezonde welkom op jouw event. Met onze crazy smaakcombinaties heb je zo je juicy conversation starter op weg naar het perfecte kantoor : vind meer info hier We plaatsen een juice corner op de perfecte plaats met op het krijtbord raadsels quizvragen en veel meer zo voorzie jij jouw gasten niet alleen van een gezonde drank maar ook van plezier een persoonlijke touch een persoonlijke touch geven aan jouw shot zodat het de perfecte fit is in jouw idee alles is mogelijk start to gingerwald de juice shots corner vielen enorm .

search expand doorgaan naar inhoud demesmaeker opritten menu home bouw wonen algemeen uncategorized verzorging home een verhuislift huren den haag hoe huur ik een verhuislift juli een verhuisservice is een gespecialiseerde dienst die u helpt verhuizen naar een andere stad provincie of land. Afgezien van de verhuizing zelf kan deze dienst u ook helpen met het vinden van het juiste huis of kantoor met inpakken uitpakken en zelfs met de verhuisverzekering. Zelf verhuizen is veel werk en het is raadzaam om professionals in te huren om veel van het werk voor u te doen. U kunt bijvoorbeeld een verhuisbedrijf inhuren om uw spullen in te pakken en te vervoeren of u kunt een verhuisbedrijf inhuren om u te helpen bij het vinden van het juiste huis. U kunt ook een verhuisbedrijf inhuren om als uw adviseur op te treden tijdens de verhuizing om u te helpen met inpakken en het vinden van de juiste verblijfplaats Enige toelichting over op weg naar het perfecte kantoor In het geval dat u niemand kent in de nieuwe stad kan de verhu.

Wat je wil weten over Op weg naar het perfecte kantoor

home wie we zijn interieurontwerp scheepsinterieur maatwerk ebook projecten maatwerk ontwerp interieurinrichting scheepsinterieur winkelinrichting kantoorinrichting keuken nieuws contact home wie we zijn interieurontwerp scheepsinterieur maatwerk ebook projecten maatwerk ontwerp interieurinrichting scheepsinterieur winkelinrichting kantoorinrichting keuken nieuws contact vacature administratief bediende en calculator met affiniteit voor interieur in inside elft functieomschrijving als administratief bediende zorg je mede voor de communicatie naar de buitenwereld. Jij bent het aanspreekpunt binnen ons bedrijf. Je bent goed met cijfers en hebt affiniteit met interieur. Als calculator biedt je ondersteuning aan onze interieurarchitecten. Jouw takenpakket omvat je biedt ondersteuning bij het maken van offertes voor architecten. Je verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op bij de le.