Menu Sluiten

Informatie Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over informatie kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Informatie Kantoorinrichting

Kantoren | Kantoorinrichting | Meubilair | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Informatie kantoorinrichting

ga naar inhoud over ons onze troeven succesverhalen sterke partners oplossingen winkelinrichting akoestische oplossingen energiebesparende oplossingen kantoorinrichting interieurinrichting onze klanten producten parket soepele vloeren akoestiek koude en zonnewering systeembouw schilderwerken onderhoud contact deze website is eigendom van temmerman home n.v informatie kantoorinrichting prijzen Contactgegevens adres maatschappelijk zetel kaarderslaan b lokeren telefoon .. Email infotemmermanhome.be ondernemingsnummer btw be .. Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaart u zich uitdrukkelijk akkoord met de volgendealgemene voorwaarden. Intellectuele eigendomsrechten de inhoud van deze site met inbegrip van de merken logo s tekeningen data product of bedrijfsnamen teksten beelden e.d. Zijn beschermd door intellectuele rechten en b.

horecainrichting kantoorinrichting winkelinrichting cases kennismaken menu sluiten horecainrichting kantoorinrichting winkelinrichting cases kennismaken over inside blog downloads infoinside.be algemene voorwaarden het gebruik van de website van www.inside.be de website is onderworpen aan de hierna opgenomen gebruiksvoorwaarden. Het gebruik van de website geldt als aanvaarding van deze voorwaarden. Deze laatste kunnen worden gewijzigd de toepasselijke voorwaarden zijn die welke gelden op het ogenblik van elke verbinding. De website behoort toe aan inside bvba met maatschappelijke zetel te sintewoudsstraat brugge en met ondernemingsnummer hierna wij of de onderneming . Gebruik van de website wij besteden veel aandacht aan onze website. Ondanks deze inspanningen kunnen wij niet gar.

Interesse in Informatie kantoorinrichting

start met absolute knalprijzen maak nu plaats en begin het nieuwe jaar opgeruimd naar onze top deals zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl. Btw De verkoopwaarde van informatie kantoorinrichting Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd emailadres wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline maandag vrijdag . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline maandag vrijdag . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service in.